Ostrzeżenie

UWAGA!!!

Jest to blog o tematyce YAOI czyli miłości męsko-męskiej. Są (lub będą) opisane sceny erotyczne, ale także przeżycia, uczucia bohaterów itp. Jeśli w jakikolwiek sposób jego treść Cię obrzydza, nie podoba się i chcesz to "hejtować" zamiast pomóc w przyszłych rozdziałach to sobie odpuść i za pomocą ładnego, zaczarowanego krzyżyka wyjdź z bloga bez zbędnych nieprzyjemności.

sobota, 24 marca 2012

Witam, tu ta cholerna autorka, która obiecuje a potem nie daje notek :( żyje niestety moja wena zmarła śmiercią tragiczną. Jednak pracuje nad nią ogladając yaoice ^^. Przysięgam (tym razem nie obiecuję) na głowę mojego ukochanego psa, że w przeciągu dwóch tygodni napisze kolejną notę, wystarczająco długą i mam nadzieję ciekawą, potem będę się starała w miarę regularnie dodawać rozdziały ale może być różnie, ale od maja-czerwca blog ruszy z kopyta bo nareszcie będę miała spokój od szkoły. Także nie pozostaje mi nic innego jak proszenie was o zaufanie  mi ten ostatni raz. Nie nawalę...

4 komentarze:

  1. Mai-chan. Moja słodaśna autoreczko. Moja kumpelo, jak ja się kurna ciesze, żeś w końcu dała znak życia, ja już sie bałam, że przeczytam noty na tym wspaniałym blogu^^ tak więc życzę Ci duuuużo weny XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, że już niedługo pojawi się coś nowego. Naprawdę lubię twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam o więcej notek! !!!!! Błagam pisz szybko ! Duuuużo weny życzę ♥ Kocham twoje opowiadania ♡♥♡♥ ~Arnuka

    OdpowiedzUsuń