Ostrzeżenie

UWAGA!!!

Jest to blog o tematyce YAOI czyli miłości męsko-męskiej. Są (lub będą) opisane sceny erotyczne, ale także przeżycia, uczucia bohaterów itp. Jeśli w jakikolwiek sposób jego treść Cię obrzydza, nie podoba się i chcesz to "hejtować" zamiast pomóc w przyszłych rozdziałach to sobie odpuść i za pomocą ładnego, zaczarowanego krzyżyka wyjdź z bloga bez zbędnych nieprzyjemności.

niedziela, 6 maja 2012

Mały problem....

Ehhh sprawa przedstawia się tak że rozdział jest gotowy, ale nie mam możliwości go opublikować. W zeszłym tygodniu zostałam pozbawiona lapka, bo mojej siostrze zepsuł się jej własny laptop i rodzice pożyczyli jej mój. Oczywiście bez mojej wiedzy. >.< Jak pewnie się domyślacie, rozdział jest zapisany na laptopie. Obecnie mam do dyspozycji  duży komp, z którego obecnie piszę i już piszę następny rozdział. Już załatwiłam z siostrą, że przeniesie rozdział na pendriva i przywiezie jak będzie miała czas. Rozdział opublikuję jak tylko go dostanę, czyli gdzieś na tygodniu. Następny rozdział ukaże się tak jak powinien czyli 20 maja. Mam nadzieję, że wybaczycie mi tą wpadkę. Gomen


Mai

5 komentarzy:

  1. Hej xD Trafiłam na twojego bloga przez potężny zbiór blogów Kloci i chwała jej za to xD Przeczytałam całą historię i niezwykle mi się podoba. Nie wiele czytam blogów ItaNaru, bo preferuje parę SasuNaru, ale twój blog tak mnie urzekł, że zbrodnią byłoby nie zostawiać komentarza :D Teraz mam czyste sumienie ;] Ich historia jest wyjątkowa. Cieszę się, że dostawiłaś rodziców Naruto przy życiu. Nawet nie wiesz ile nocy spędziłam przy wyobrażaniu sobie jak Minato wychowuje Naruto. Zdziwisz się ile było tych wersji, pojawiła się nawet jedna z dziadkiem Kyuubim ukrywającym się w wiosce pod ludzką postacią O.O Mam prośbę :) Mogłabyś mnie powiadamiać o nowych notkach na moim blogu, czy raczej tego nie robisz?? Jak co to zostawię ci adres : www.new-stories-sasunaru.blogspot.com Życzę weny i żebyś odzyskała laptopa ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówi sie trudno T.T .... ale co tam każdemu sie może zdarzyć TT.TT a tak czekałam T.T i znowu musze czekać TTTTT.TTTTT

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest już 24 maja !$@!$! T.T xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaa nie ma rozdziałów !! Jeszcze! Weny weny weny ~Arnuka

    OdpowiedzUsuń