Ostrzeżenie

UWAGA!!!

Jest to blog o tematyce YAOI czyli miłości męsko-męskiej. Są (lub będą) opisane sceny erotyczne, ale także przeżycia, uczucia bohaterów itp. Jeśli w jakikolwiek sposób jego treść Cię obrzydza, nie podoba się i chcesz to "hejtować" zamiast pomóc w przyszłych rozdziałach to sobie odpuść i za pomocą ładnego, zaczarowanego krzyżyka wyjdź z bloga bez zbędnych nieprzyjemności.

niedziela, 30 marca 2014

Info.

Hej, wiem że już długo nie ma nowego rozdziału, ale po prostu nie mam czasu go napisać do końca. Mam mnóstwo nauki i poprawek. Jestem gdzieś w połowie rozdziału, postaram się dokończyć go jak najszybciej, może będzie za tydzień, a jak nie to na pewno pojawi się w święta. Bardzo was przepraszam za to przeciąganie, ale miałam nadzieję że wyrobie się z rozdziałem  na dziś, jak widać nie udało mi się :/ , ale następny rozdział na 100% się pojawi :).
Do następnego...

21 komentarzy:

  1. Ulżyło mi jak to przeczytałam!
    Trochę czasu się nie odzywałaś i już się martwiłam. Ale jak widać niepotrzebnie. I już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału. Ciekawa jestem, co tam wymyśliłaś! :D
    Także tego... powodzenia w nauce i oby poprawek było jak najmniej! :)

    Pozdrawiam, TAT.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko poczekamy. Dużo weny życzę :) Powodzenia w nauce:) Pozdrawiam Marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog zajebisty nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału. Powodzenia w szkole i dużo weny życzę. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału ale poczekam cierpliwie:) Ciekawe co jeszcze wymyśli Sasuke aby zemścić się na Naruto. Powodzenia i do usłyszenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    bez obaw droga autorko, poczekamy.... teraz skup się najlepiej na nauce...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Już pomyślałam że porzuciłaś bloga. Niezwykle ucieszyła mnie ta informacja;d no cóż,czekamy z niecierpliwością na nowy rozdział ;d i dużo weny życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem jak Ty ale ja wczoraj zakończyłam swoją przygodę z maturą!! Haha. Oczekuę więc, że niedługo pojawią się kolejne rozdziały i to w niedługim czasie :) mam nadzieję, że egzaminy poszły ci dobrze, chociaż wiem, że matma i chemia były ciężkie T^T. Także teraz bez wymówek i opierniczania się tylko pisz i publikuj!!
    Pozdrawiam, Pryzmat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero niedawno trafiłam na twój blog i bardzo mi się spodobała ta historia. Zwłaszcza podejście Naruto i Itachiego do siebie nawzajem. DUŻO WENY życzę i z utęsknieniem czekam na nowy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam zdanie Kuro no Ri. Na bloga trafiłam wczoraj ale mega mi się spodobał

      Usuń
  8. Mam nadzieję, że mimo upływu czasu dokończysz to, co zaczęłaś. Całuski i weny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tik tak leci czas a notki brak
    już wakacje więc mam nadzieję, że wrócisz do nas z dalszymi losami bohaterów czekam na to z niecierpliwością
    pozdrowienia i weny

    OdpowiedzUsuń
  10. Niom trochę już czasu minęło , mam nadzieję że w niedalekiej przyszłości dodasz kolejną notkę , pozdrawiam i życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej mam nadzieje że się wyrobisz do świąt :) czekam na ciągdalszt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Puk, puk, jest tam kto?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest już dawno po świętach nawet jest już połowa wakacji :( ile jeszcze mamy czekać?

    OdpowiedzUsuń
  14. Droga autorko, jeśli wena odeszła albo nie masz czasu czy ochoty na pisanie to po prostu nas powiadom. Najgorsze wieści są lepsze od niepewności, w której jesteśmy trzymani już zbyt długo. Także be opierniczania się :D
    Pozdrawiam i życzę weny.
    Pryzmat

    OdpowiedzUsuń
  15. Raz na jakiś czas zerkam tutaj i jak widzę tylko tą wiadomość to robię się smutna. Naprawdę lubie twoje opowiadanie i ciągle czekam na następną część. Mam nadzieję, że jeszcze do nas wrócisz :)

    Mada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chce żebyś do nas wróciła bo bardzo lubie twoje opowiadanie a jak tu zaglądam i nie widze nowych postów to jestem zła i smutna i nie wiem ile jeszcze będę miała cierpliwości bo po co czekać jak ty nic z tym nie robisz?

      Usuń
  16. Proszę, nagrodź cierpliwość swoich czytelnik i wrzuć nowy rozdział opowiadania. Nie porzucaj go!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio przez przypadek znalazłam Twój blog i powiem Ci, że od razu przeczytałam wszystkie rozdziały jakie tu zamieściłaś i już nie mogę się doczekać dalszej części tego opowiadania. Tak sobie policzyłam, że od ostatniej Twojej notki minęło już prawie 7 miesięcy :( Mimo wszytko mam nadzieję, że nie porzuciłaś bloga, bo byłaby to wielka strata, przynajmniej dla mnie! Daj znać czy będziesz kontynuowała tego bloga, bo taka niepewność i oczekiwanie jest straszna :P Tak więc na koniec życzę Ci duuużo weny i czasu, żebyś mogła w pewnym stopniu poświęcać go na tworzenie nowych rozdziałów ! Z niecierpliwością czekamy na jakiś znak od Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że jednak dotrzymasz obietnicy. Bardzo podoba mi się historia ;)

    OdpowiedzUsuń