Ostrzeżenie

UWAGA!!!

Jest to blog o tematyce YAOI czyli miłości męsko-męskiej. Są (lub będą) opisane sceny erotyczne, ale także przeżycia, uczucia bohaterów itp. Jeśli w jakikolwiek sposób jego treść Cię obrzydza, nie podoba się i chcesz to "hejtować" zamiast pomóc w przyszłych rozdziałach to sobie odpuść i za pomocą ładnego, zaczarowanego krzyżyka wyjdź z bloga bez zbędnych nieprzyjemności.

środa, 24 września 2014

Chwilowo jestem...

Wiem. Nawaliłam na całej linii, ale ostrzegałam. Znając moje kochane szczęście wiedziałam, że długo ono nie potrwa i się coś "rypnie". Niestety nie podejrzewałam, że aż tak wiele rzeczy na raz. To nie tak, że specjalnie przestałam publikować rozdziały i z głupim uśmiechem na ustach czytałam wasze ponaglenia. Zwiałam nie tylko od bloga ale i również od społeczeństwa. Za bardzo się na nim zawiodłam. Wolałam odseparować się od ludzi, a pięciomiesięczne wakacje i wieś jak najbardziej mi w tym pomogły. Teraz jednak musowo wrócić i zacząć wszystko porządkować. Od października zaczną się studia więc postaram się również ożywić bloga, choć wolę nic nie obiecywać, bo znowu może wyjść inaczej. Tak czy inaczej postaram się przestać opierniczać jak to napisał Pryzmat ;)
Mam nadzieję że do następnego...

35 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że mój komentarz wpłynął na Ciebie. Rozumiem, że potrzebowałaś tej przerwy i bez ważnego powodu nie zostawiłaś nas od tak :)
    Gratuluję dostania na studia !!!!
    Mam nadzieję, że pomimo wszystko dasz radę co jakiś czas coś publikować, chociaż raz na miesiąc, i że będzie to już niebawem. Licząc na to pewnie będę odwiedzać tą stronę przynajmniej raz dziennie :)
    Pozdrawiam Cię i życzę mnóstwa weny.
    Pryzmat

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bardzo się cieszę, że do nas wróciłaś :D
    Czekałam i nie traciłam nadziei. Opłacało się.
    Gratuluję dostania się na studia!
    Dopinguję, trzymam kciuki za wytrwałość i wspieram cię całą sobą.
    Buziaki
    Minako

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że wróciłaś i przepraszam że ponaglałam :( przykro mi z tego powodu i mam nadzieje że teraz już będzie w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę miło było zobaczyć odzew z Twojej strony. :D Raczej nie zaskoczę, jeśli napiszę, że tak jak inni, cieszę się, że dałaś znać, że jeszcze kiełkuje się nadzieja na kontynuację historii, więc jedyne, co mogę zrobić, to trzymać kciuki. :D

    Nie będę ukrywać, że gdzieś po cichu liczę na ciąg dalszy, a przynajmniej na tyle, żeby wyjaśniła się część tajemnic, a również, aby choć część wątpliwości zostało rozwianych, i ogólnie, tak po prostu nie mogę się doczekać kontynuacji. Mało kto pisze ItaNaru, więc nie mogę się nie cieszyć, wiedząc, że jest jeszcze szansa na poznanie przyszłych wydarzeń tej historii.

    Także, Villemo, życzę Ci udanego studiowania, lekkiego planu zajęć, bo trzeba kiedyś mieć to wolne, żeby móc siąść i pisać! :D Ano i niech wen Cię nie opuszcza! I nie mam nadzieję, tylko: do następnego! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    co ja mogę powiedzieć droga autorko, cieszę się, że jednak jesteś i od czasu do czasu uda się coś opublikować tutaj... rozumiem, że potrzebowałaś takiej przerwy, odpoczęcia od wszystkiego, i że ona napełniła Cię nowymi siłami ;] gratuluję dostania się na studia...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy się bardzo cieszymy i liczymy na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy i kochamy ♥ Wracaj szybko c: ~Arnuka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe kiedy wznowisz opowiadanie oby jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skarbie! Wracaj już bo ja tu uschnę bez Ciebie ;__; zrobiłaś nadzieje że znowu zaczynasz a teraz co? Kochana błagam pisz te notki bo my tu wszyscy czekamy ♥ piszesz świetnie i z każdą notką jeszcze bardziej mnie w tym upewniasz dlatego błagam nie przestawaj pisać! Wracaj jak najszybciej ♡ kocham Cię /arnuka

    OdpowiedzUsuń
  10. Skarbie wracaj ♥ czekamy na Ciebie wszyscy! Piszesz świetnie i z każdą notką coraz bardziej mnie tym upewniasz ! Kochana nie przestawał pisać! Wracaj szybko ♥ Kocham Cię /arnuka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo. .. komputer mnie o oszukał xc myślałam że mój jeden komentarz gdzieś wywalił w pizdu a tu taka niespodzianka 2 kom XP /arnuka

      Usuń
  11. Kiedy w końcu napiszesz dalsze rozdziały?? Czekam tak długo i będę czekać dalej, ponieważ bardzo zaciekawiło mnie twoje opowiadania(pokochałam je) i skończyło się w takim momencie, proszę znajdź trochę wolnego czasu i dokończ to cudo. Nigdy nie zapomnę o tym opowiadaniu będę czekać, aż je dokończysz, pamiętaj że dużo osób czeka, a ja uwielbiam twój blog i życzę dużo weny!! Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym w 1000000000000000000000000000000000000000000000%

      Usuń
    2. Ja również :)
      Bez dwóch zdań jest to cudo, które wręcz spijam z tej strony^^

      Usuń
  12. Codziennie sprawdzam tw bloga z mega ogromną nadzieją że może jest jakiś rozdział xc a tu nadal wszystko stoi w miejscu ;__; proszę pomyśl trochę o nas bo my tu usychamy :((

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również go sprawdzam i pomału tracę nadzieję.. Tak długie przerwy miedzy jednym,a drugim rozdziałem.. Mam nadzieję,że mnie zaskoczysz, bo jestem wierną fanka Twojego bloga i mimo,że to tylko kilka rozdziałów to zajmuje On dla mnie pierwsze miejsce w serduszku. Pojaw się z nowym rozdzialem...bardzo proszę..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień w dzień wchodzę na tw bloga a tu nic ! Bez urazy ale to już koniec tego bloga ?? Jeśli tak to napisz że z nim skończyłaś żebyśmy nie musieli codziennie sprawdzać czy czasami nie ma czegoś nowego ..

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie to nie koniec tego bloga, ja nadal w ciebie wierze, proooosze nie kończ tego!!! Kocham to opowiadanie!!!!! Przez ponad rok wchodzę na tego bloga, co jakiś czas srawdzam czy nie ma czegoś nowego i dalej będę to robić!!! Pisz dalej skończyłaś w takim momencie...ja wiem, że dasz radę. Powodzenia!!! :) (KOCHAM TEGO BLOGA)! Niki

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochamy to opowiadanko :) i czekamy na następne rozdziały, życzymy mnóstwo czasu i duuuużo weny!!! POWODZENIA...!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętaj że masz mnóstwo fanów, którzy czekają i kochają <3 więc proszę......... pisz dalej!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. PISZ DALEJ BŁAGAM! Lovciax100

    OdpowiedzUsuń
  19. ♥♡♥ czekamy i wspieramy Cię !

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam,
    droga autorko, cóż postanowiłam dać znać, że ja wciąż czekam na następny rozdział, i mam nadzieję, że w każdej wolnej chwili coś powstaje...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę wracaj bo my wszyscy czekamy i proszę nie przestawaj pisać xc Skończyłaś w takim momencie że po prostu ciekawość zżera mnie od środka *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. proszę wróć, ten blog jest świetny i nie mogę się doczekać jak rozwiniesz dalszą akcję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nadal wiernie trwam tu jak zapewne większość uzależniona od tego opo ;)
    Wróć do Nas z nowym rozdziałem Kochana szybciutko,bo tesknimy ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam,
    droga autorko, już rok od ostatniej informacji, a ja wciąż czekam, i mam nadzieję, że niebawem jednak coś się pojawi... często wracam i czytam od początku całą historię...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam,
    autorko, cóż mam nadzieję, że w każdej chwili coś tam skrobiesz do tego opowiadania...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy będzie to kolejny dobrze zapowiadający się blog zostawiony na pastwę losu? Ech.
    Napisz coś, jeśli jeszcze o nas nie zapomniałaś. Proszę.
    Zobacz, ile osób na Ciebie czeka. :c

    OdpowiedzUsuń
  27. Oby to nie był porzucony blog..

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy jest jeszcze jakaś nadzieja na kontynuowanie tego opowiadania? Bardzo mi się spodobało i chętnie przeczytałabym ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurcze wracaj czytam to opo już chyba 15 raz. Naprawdę je lubię proszę wróć!

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja dalej czekam (od 2014) ccc: /arnuka

    OdpowiedzUsuń